With over 13 years of history in Mexico—and a growing presence in Chile and Spain—Fisiolab recognized the need to rethink its competitive positioning in the dynamic field of physical rehabilitation. At 360Brand, we were honored to partner with them to develop a new brand positioning and visual identity that not only reinforced their market leadership […]
We created a composite brand with the international seal “Regal Springs” and the brand name for Mexico “Mojarra Mexicana,” later developed all its implementation at the traditional and digital level. The objective was to develop a “Real” brand with a strong personality that would denote prestige, confidence and, at the same time, transmit the […]
The new Avanz brand is the new generation of financial services created by Grupo Pellas. Last year, this portfolio was acquired as Banco ProCredit. Avanz is a new bank that breaks the status quo focusing on the Small and Medium-sized Enterprises that want nothing but the best, through highly personalized and innovative financial services. […]
Translate the brand essence and all workshop outputs into a global manifesto that help us bring more clients to Mukul / Guacalito de la Isla. WHAT IS THE BIG AND POWERFUL INSIGHT THAT WILL HELP US BRING MORE CLIENTS TO MUKUL & GUACALITO IN THE YEARS TO COME? Design by nature, Genuine people, […]
Toda cambio obliga a una evolución. Hoy, el logotipo del “Hospital Vivian Pellas” se renueva a través de una tipografía moderna con la cual expresamos calidez, humanismo confiabilidad, experiencia e innovación. El símbolo se renueva y se simplifica, conservando los equities principales de la marca, es decir se mantuvo la referencia formal/conceptual del símbolo anterior, […]
Rediseñar una marca de triatlón fue una gran experiencia ya que pudimos desarrollar una marca que transmitiera INTENSIDAD, EXPERIENCIA y FRATERNIDAD la cual es la personalidad que el equipo Alpunto debe comunicar. Esta marca tiene una gran oportunidad de destacarse en el medio ya que actualmente pocos equipos son los que invierten en la identidad de sus triatletas […]
I want to share this video with you that is very simple but very hard at the same time. This is what Storytelling in the digital age shows us, and good stories by definition must be shared. This first video was made by the director Paul Andrew Williams from RSA Films achieving a compelling story. […]
Jaguar Land Rover centro su publicidad a través de You Tube (canal clave) donde muestra en una serie de videos llamado “Range Rover Sport SVR: Un viaje al ártico” el cual radica en llegar a los consumidores donde quieren pasar un tiempo. En este video se muestra lo que se siente conducir un Land Rover […]
La respuesta es un rotundo “sí”, de acuerdo con varios diseñadores. Lo que producimos podría cambiar tanto como quién lo produce. http://www.fastcodesign.com/3061279/how-brexit-could-impact-the-creative-industry
El Design Thinking es un término frecuentemente utilizado en entornos de diseño, pero no solo es exclusivo de este sino que es se extiende a cualquier objetivo de comunicación. http://www.folchstudio.com/es/insights/andrew-losowsky/